111009

Nu blir det inte mycket tid till bloggen, tyvärr. Jag har börjat jobba lite så när jag är hemma går tiden till min familj. Men igår satt jag och tittade lite i bloggen och det är kul att kunna gå tillbaka och läsa om Line och Lova så jag ska försöka komma igång igen. :)

Marcus är pappaledig nu och Line har börjat 15 timmar på förskola. Som hon har längtat efter det! Lova bara växer och växer, för nån dag sedan satte hon sig upp själv från liggande! Hon har börjat sova liiite bättre på dagarna, till exempel sover hon just nu i vagnen ute på balkongen. Det känns bra att få tid med bara Line ibland, vi märker att hon uppskattar det. Lova ammar mycket fortfarande men det blir mer och mer vanlig mat också, speciellt när jag jobbar såklart.

Nu ska jag leka med Line, hoppas ni får en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0