Onsdag

Det blir inte så mycket bloggande nu, speciellt inte när vi är sjuka. Jag fick feber igår igen, det var tredje gången på 10 dagar... Men efter en panodil så försvann det så nu är det "bara" förkylning + huvudvärk kvar. Line är dock piggare idag, underbart! Jag hoppas jag också blir frisk snart eftersom imorgon får vi besök av min mamma och min lillasyster, då får de träffa Lova för första gången!

Ikväll börjar äntligen Greys!!

Lova sov bra i natt, vet inte om det beror på att hon fick sova i sin egen säng. Tidigare har hon sovit med oss men då har hon haft svårt att somna om efter hon ätit men i natt gick det hur bra som helst. Hoppas det fortsätter så :)


Kommentarer
Postat av: Saga

ÄNTLIGEN :D

2011-03-16 @ 16:26:48
URL: http://olssonsaga.blogg.se/
Postat av: Saga

sv; jag vill men får inte för mamma :(

2011-03-16 @ 20:53:06
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0