Klippning

Idag var jag och klippte mig, så skönt att äntligen få klippa bort de slitna topparna och tunna ur det. Liza såg på en gång att jag hade klippt mig men Marcus märkte, som vanligt, ingenting. Och då hade jag ändå sagt till han att jag skulle kolla om det fanns någon klipptid idag...

Efter jag klippt mig åkte jag, Marcus och Line till Liza och Kim och fick lunch, det tackar vi för! Vi kunde inte stanna så länge då Marcus började jobba klockan 15, och då jag inte hade någon vagn med mig så ville jag inte gå hem med Line heller. Men imorgon får vi träffa Liza igen!

Nu sitter jag och Line i soffan och tar det lugnt, hon är trött så då brukar det vara skönt att få se tv ett tag så hon orkar leka sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0