Måndagslista

Idag är jag glad för att:

♥ Det har löst sig med barnvakt till förlossningen, svärmor och mamma ställer upp ♥
♥ Lägenheten är städad
♥ Jag köpte fina blommor till köket idag
♥ Det är 16 dagar kvar till beräknad förlossning
♥ Line sover bättre nu *peppar peppar*
♥ Jag fick tillbringa gårdagen med min underbara familj
♥ Jag fick VG på min tenta!!
♥ Jag och Line hann träffa Liza idag innan hon åker upp till Övik
♥ Line säger så roliga saker, vi får skratta flera gånger per dag
♥ Hon säger även gulliga saker: Du är min bästa mamma, vi får inte tappa bort varandra ♥♥♥

Det blev en lång lista idag :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Men gud vad söt hon är! :)

2011-02-14 @ 20:13:55
URL: http://olssonsaga.blogg.se/
Postat av: Saga

Sv: Jag har Feber,huvudvärk,förkyld och hosta! :(

Tror att jag kommer må bra tills på onsdag med man vet aldrig...



Puss :D

2011-02-14 @ 22:19:19
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0