Barnmorskan

Idag har jag varit till barnmorskan och allt såg bra ut! Jag var lite orolig att barnet hade vänt sig med rumpan nedåt för igår var det full fart i magen men när barnmorskan kände efter så var huvudet fortfarande nedåt. Istället hade den vänt sig så att benen var åt vänster, tidigare har de varit åt höger. Huvudet var som sagt nedåt men fortfarande ruckbart och det låg ännu väldigt högt upp. Nästa gång jag ska dit är 7 mars men förhoppningsvis behöver jag inte gå då :)

Idag är det bara två veckor kvar till bf!

Nu ska jag sätta mig och äta äppelkakan som jag nyss tagit ut ur ugnen :)

Kommentarer
Postat av: Carro

önskar dig lycka till nu sista tiden,. Hoppas förlossningen kommer gå bra.

Min gickk fort tog bara 1,5 timme gemfört med Adrias 29 timmar.

Sköt om er kramar

2011-02-17 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0