110811

Jag har inte haft någon motivation till att blogga på slutet men eftersom jag använder bloggen för att bland annat minnas Lines och Lovas utveckling så tänkte jag skriva lite vad som hänt på slutet.
Igår hade vi 3-års kalas för Line. Hon hade längtat så länge och hon var så glad hela dagen. Hon fick massa saker och hon blev jätteglad för alla, tack än en gång ni som kom hit! Nu längtar hon tills imorgon när hon får presenterna som jag och Marcus köpt (hon fyller alltså år imorgon). Vi ska även på drakborgen då och leka.

Lova blir 6 månader idag! Det är så rolig ålder och det händer så mycket. I förrgår började hon äta gröt och vi tänkte börja med potatis idag. Gröten tycker hon om och sitter bara och gapar och vill ha mera. Annars helammar jag fortfarande och det fungerar kanon. Hon vill inte gärna sitta still i vårt knä eller babysittern men matstolen och gåstolen funkar bättre. Gåstolen tog vi fram igår och den älskar hon, hon satt i den imorse länge och lekte och var glad - vilket vi blev glatt överraskad av. Hon har lärt sig att sitta själv utan stöd men vi kan inte lämna henne själv när hon sitter för ibland ramlar hon. Hon blir alltid glad av Line, det är underbart att se att hon blir så glad när Line kommer! Hon sover inte så bra på dagarna, ofta sover hon en stund när hon ammar men det blir inga långa perioder alls. Men på nätterna sover hon längre perioder och det är vi tacksamma för. Hon äter fortfarande på nätterna men då ligger jag ner och ammar så jag kan sova samtidigt.

Ja det var lite om mina gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0