Tisdag

Igår när vi kom hem från Liza och Kim var Line väldigt trött. Hon höll på somna redan i cykeln och när vi kom hem fick hon välling och såg barnprogram. Under tiden passade jag på att läsa lite till skolan och när jag tittade på henne efter några minuter hade hon somnat i soffan. Klockan var då 17.45. Jag kunde ta av henne byxorna och ta på blöja (hon hade inte kissat på länge så därför fick hon ha blöja) och lyfta henne till sin säng utan att hon vaknade så hon var verkligen trött. Hon vaknade 4.45 i natt och hon fick då komma och sova i vår säng tills hon vaknade 7 och var pigg!

Idag ska Line på förskolan på eftermiddagen så jag får plugga i lugn och ro, jag ska plugga lite på förmiddagen också men då är Marcus hemma med henne. Så idag blir en pluggdag., inte det roligaste men det är nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0