Söndag

Dagen idag har gått fort. Jag och Line åt lunch hemma och slängde ihop kladdkakesmet och sedan cyklade vi till Liza och Kim där vi tillbringade eftermiddagen med att bland annat äta kakan, prata och leka. Vi for hem vid 17.30 och innan vi gick in i lägenheten lekte vi en stund på lekparken. Line såg lite Bolibompa men frågade ganska snart efter nappen så då gick vi och la oss och hon somnade på en gång. Det tar på krafterna att leka med Liza och Kim!

Imorgon ska jag träffa min kompis som jag skriver examensarbetet med, vi ska planera lite mer och förbereda oss inför mötet med vår handledare på onsdag. Innan jag hämtar Line på förskolan ska jag även hinna med att läsa lite.

Kommentarer
Postat av: Saga

Vad roligt :)

2010-09-19 @ 19:45:21
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0