Säga upp förskoleplats

Idag, när Line äntligen är frisk, så skulle vi åka och skriva ut blanketten för att säga upp hennes nuvarande förskoleplats. Men efter att ha både ringt och sedan åkt på två olika ställen så fick vi tillslut reda på att det inte längre finns någon blankett utan allt sker via internet. Så nu har jag sagt upp hennes plats men då visade det sig att Marcus också måste godkänna det så han har nu beställt användarnamn och lösenord för att kunna logga in på sin sida och på så sätt godkänna det. Så efter mycket om och men så är det snart klart iaf!

Line har varit riktigt arg på mig och Marcus idag. När hon varit sjuk så har hon fått haft nappen även på dagarna så idag när hon är frisk tog vi bort den. Men efter ett tag upptäckte hon det och blev helt hysterisk men efter ett tag när hon lugnade ner sig så släppte hon det helt och hon har inte frågat om den något mer!

Jag har faktiskt kunnat läst lite studentlitteratur idag, trodde inte jag skulle hinna det när Line var hemma med mig. Men hon har lekt mycket själv så då passade jag på att sitta lite. Jag ska även sitta imorgon förmiddag innan Marcus åker på jobbet.

Nu ska jag gå och hämta mer äpple till Line!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0