Onsdag

Dagen har gått fort idag. På morgonen var jag som sagt och tittade på förskolan och den verkade jättebra så det känns skönt! Vid 12 åkte jag ned till skolan och då skrev vi klart vårt PM innan föreläsningen. När skoldagen var slut cyklade jag hem till mina älsklingar och vi åkte nästan direkt och handlade och nu står vi och lagar mat. Vi ska äta hemmagjord krämig svamppasta och helstekt fläskytterfilé, ska bli så gott!

Imorgon hade vi egentligen föreläsning 9-12 men den har blivit inställd så jag är ledig! Det passar bra då Line inte är helt pigg än så då slipper Marcus ta ledigt på förmiddagen och Line får vara hemma resten av veckan för Marcus är ledig på fredag.

Nu ska jag duka!

Kommentarer
Postat av: Marie

"Krämig svamppasta och helstekt fläskytterfilé"...

Släng er i väggen, för här blev det Felix pulvermos och stekt falukorv;)))

Puss&Kram

2010-09-08 @ 19:19:38
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0