Måndagslista

Idag måndag är jag glad för att:

♥ Jag och Line har haft en rolig helg!
♥ Jag fick ett samtal idag som gjorde mig både lättad och glad - mer om det sedan!
♥ Vi har äntligen börjat komma på vad vi ska skriva vårt examensarbete om!
♥ Jag har en underbar familj! ♥
♥ Jag får snart träffa Marcus igen!
♥ Halv åtta hos mig börjar ikväll!
♥ Det är inte länge kvar tills jag blir moster igen!
♥ På fredag blir det riktigt fredagsmys då Marcus är ledig både då och på lördag!

Gör gärna en lista ni med! ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Bra lista där, gumman!

Ja ikväll börjar det äntligen, kul att få höra Helge Skoog;)

Puss&Kram till mina gullgummor!!

2010-09-06 @ 15:33:50
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0