Måndagslista

Trots gårdagens valresultatet har jag mycket att vara glad för!

Idag måndag är jag glad för att:

♥ Marcus är ledig resten av veckan!
♥ Vi har varit på Ikea idag!
♥ Line alltid får mig att bli glad och jag älskar hennes sätt att väcka mig genom att ge mig pussar! ♥
♥ Det är bara 4 dagar kvar till ultraljudet!
♥ Liza och Kim har flyttat hit till Eskilstuna!
♥ Vi har världens underbaraste dotter och jag har världens underbaraste man! ♥
♥ Jag har fått mina converse-skor idag och de passade!
♥ Jag har känt bebisen sparka mycket idag! ♥

Gör gärna en lista ni med! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken härlig måndagslista du har gjort :-)

vad kul med UL, ska ni försöka ta reda på kön, eller ska det bli överraskning?

Vår dotter blir 3år i december. Hur många är är din?

2010-09-20 @ 21:07:12
URL: http://lillafamiljenl.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilken tur att de passade!

Vad mysigt med sparkarna i magen, häftigt värre:)

Jättefin lista gumman!

Älskar dig♥♥

2010-09-20 @ 21:50:58
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0