Kitchen Aid

Idag har vi köpt en Kitchen Aid! Det är något som vi velat haft länge och idag slog vi till så nu håller Marcus på inviga den genom att baka bullar :) Liza är också här för att fika, kul med besök!

Skoldagen gick bra idag även om jag var väldigt trött på eftermiddagen. Det var skönt att få komma hem till mina älsklingar och bara slappna av ett tag. Imorgon är det också hela dagen som gäller i skolan men förhoppningsvis kan vi få sluta lite tidigare.

Nu börjar snart Halv åtta hos mig och sedan är det Idol.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Blir lite avundsjuk på att ni har en Kitchen Aid. Inte för att jag bakar mycket utan för att de är så snygga...



Hälsa familjen, PoK!

2010-09-23 @ 16:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0