Torsdag

Imorgon är det sista dagen på praktiken, tänk att fyra veckor har gått så fort. Sedan är det tillbaka till skolan som gäller, känns inte alls lika kul.. Men men, nu är det inte mycket kvar av terminen och utbildningen!

Jag och Line sitter i soffan och myser och ska snart se Bolibompa. Jag har en känsla av att hon kommer vara vaken länge ikväll eftersom hon sovit på förskolan. I helgen ska jag försöka vända tillbaka hennes dygn och sedan är det frågan om hon ska sluta med vilan helt på dagen. Hon sov 30 minuter igår på förskolan och det resulterade i att hon inte somnade förrän 22.30.

Marcus jobbar ikväll, känns tomt när han inte är här. Längtar till på söndag då vi har hela dagen ihop!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oo va kul:) Jag har bf 24:e april:) Längtar redan så! Vad tycker Line då? Förstår hon att du har en bebis där inne?:) Kraam

2010-10-28 @ 21:58:27
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0