Shopping

Detta är mitt 500:e inlägg på den här bloggen :)

Idag har Liza och Kim varit här och ätit lunch, Marcus lagade jättegod kyckling i ugn! Kim gick sedan hem och vi andra for till Tuna Park. Line fick ytterligare en Blixten McQueen t-shirt, vet inte hur många hon har nu ;) Vi köpte även ett par fodrade galonbyxor åt henne då hennes nuvarande galonisar gått sönder. Jag hittade en jättefin mammakofta som jag köpte, är precis en sådan som jag velat haft så det var perfekt! Innan vi for hem fikade vi också, gott!

Vi har även hämtat ut ett paket från Lines farmor idag. Hon har varit så snäll och köpt vinteroverall + skor + handskar till Line! Det tackar vi för :)

Och igår var vi och hämtade ut ett annat paket, med massa böcker i. Marcus hade beställt kokböcker och vi köpte även Busiga Bebben till Line. Den handlar om hur Busiga Bebben hade det i sin mammas mage och den har massa flikar man kan lyfta på - en uppskattad bok av Line!

Kommentarer
Postat av: Saga

Grattis ;)

2010-10-09 @ 22:08:14
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0