God morgon!

Här har vi varit vaken sedan 7.30 så det blev sovmorgon idag, skönt! Vi började dagen med att ta det lugnt i soffan, Line åt välling och vi såg på barnprogram. Sedan ville Line inte mysa mer så då klädde vi på oss och gjorde trolldeg som vi pysslade med. Men jag tycker inte receptet jag gjorde efter var bra så nästa gång ska jag testa ett annat. Nu tänkte jag snart plocka fram symaskinen och se två fåglar till så vi har fem stycken, perfekt när man ska sjunga Fem fina fåglar!

Det verkar bli fint väder här idag men det är säkert lika kallt som de varit de senaste dagarna. Men det är bara att klä på oss om vi ska ut på lekparken sedan :)

Hoppas ni alla får en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Saga

Sv; jag såg det ett tag till Linnea ungefär :)

Sen såg vi Criminal Minds ;)

Sj?

2010-10-16 @ 11:12:10
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0