Fredag!

Idag var sista dagen på praktiken, så tråkigt. Kommer verkligen sakna alla barn och vuxna som är där. Jag fick en jättefin liten ljuslykta när jag slutade, jättesnällt!

Det var varmare idag så jag kunde cykla, skönt att slippa gå hem. Jag får rätt så ont av att gå, speciellt när jag går fort och det har jag en tendens att göra när jag går själv utan barnvagn.

Jag hämtade sedan en glad Line från förskolan. När jag kom satt de och åt mellanmål och det slog mig hur stor hon har blivit! Hon frågade fröken om hon kunde få mer mjölk, smör och skinka och hon satt och skojade och pratade massa! Det är så skönt att hon trivs så bra, varken jag eller Marcus behöver gå och oroa oss för det när vi är i skolan/på jobbet.

Idag blir det varma mackor till middag, orkar inte laga nåt mer avancerat. Dessutom har vi massa bröd hemma som vi måste äta upp.

Marcus har varit så underbar och städat hela lägenheten idag! Vad underbart det är att få komma hem till en ren lägenhet och slippa tänka på att man måste städa eller diska.

Nu vill Line att jag ska komma till vår säng för hon vill göra kullerbyttor :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Linnea förstår lite men jag tror det blir en stor chock när bebisen kommer hehe:) Vi har inte pratat så jätte mycket om det ännu men hon påpekar jämt att jag har bebis i magen och vill gosa med magen hehe:) vad gör ni i helgen då?:) kram

2010-10-29 @ 18:57:37
URL: http://mamaelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi ska iväg o köpa årets första julklapp till Linnea imorn, sen tänkte vi även äta på Ikea eller så..om jag orkar, jag har feber och är jätte förkyld! Annars pysslar vi nog mest hemma bara:)

2010-10-29 @ 21:05:38
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0