Tröttmössan Line

Line somnade inte förrän 22 igår så hon var trött när vi väckte henne imorse. Det kändes bra att jag slutade två timmar tidigare idag så det inte blev en superlång dag för henne på förskolan. När vi kom hem satte vi oss och tittade i leksakskatalogen. Line lutade sig mot mig och efter ett tag märkte jag att hon inte svarade när jag pratade med henne, då hade hon somnat. Och när hon somnat är det så svårt att väcka henne - precis som Marcus. Men nu är hon vaken och ser Pippi Långstrump :)

Igår när jag hämtade Line hade hon precis ritade sin första huvudfoting! Så idag när vi lämnade henne så visade hon Marcus så han också fick se, hon såg så stolt ut när hon visade honom :) Och vi är stolta över henne!

Idag kommer äntligen mamma, Rebecca och Gustav! Jag pratade med dem för drygt en timme sedan och då hade de lite mindre än 30 mil kvar.

Nu ska jag gå och fixa mellanmål åt mig och Line!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0