Städning

Efter vi ätit god middag som Marcus lagat så nattade han Line och jag städade. Men Line var inte det minsta trött så efter Marcus försökt länge så gav vi upp och hon är nu uppe med oss. Det är konstigt att Line är så pigg, hon verkar inte det minsta trött trots att hon var så trött när jag hämtade henne på förskolan. Det jobbiga är inte att hon är vaken med oss ikväll utan det är att det är tidig väckning imorgon och sen väntar en lång dag på förskolan. Jag tycker det är så jobbigt att behöva lämna henne när jag vet att hon är trött för då blir hon så lätt ledsen och då vill jag vara där för henne och kunna trösta henne. Men det är bara att hoppas att det går bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0