Plugga

Idag går vi in i en ny månad, tänk att det redan är november. Bara 2,5 månad kvar av utbildningen :)

Jag sitter hemma och pluggar idag men kände nu att jag behövde ta en paus från läsandet. Både idag och imorgon ska jag plugga hemma, ska bli så skönt att få bort några av sakerna som står på "att göra-listan".

Det gick bra att lämna Line imorse, jag fick en puss och en kram innan hon gick in och byggde pussel! Det blir en helvecka för henne den här veckan, det hör inte till vanligheterna för ofta är Marcus ledig minst en vardag. Men som sagt, det är tur hon trivs så bra där!

Nä, nu måste jag sätta mig och fortsätta läsa.

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

Hejsan :D kollar in lite hos dig i din blogg, allt bra?:D

2010-11-01 @ 11:53:17
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja ultraljudet är underbart! vi har ju sett bebisen en gång redan på ett KUB...men den var så liten då så det ska bli ännu mer kul denna gången:) Har ni tagit reda på kön:)kram

2010-11-01 @ 15:40:58
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0