Mer snö

Det har snöat hela dagen så det blir ingen julmarknad för oss idag. Vi har varit ute en stund och åkt pulka, gjort snöänglar och busat men efter cirka 30 minuter frös Line så mycket att hon blev ledsen. Det var kanske inte så konstigt att hon frös då hon vägrade ha vantar. Så då gick vi in istället och drack varm choklad med grädde!

Jag har änligen tagit tag i disken idag, det var hur mycket som helst men nu är det äntligen gjort! Jag har också börjat städa vardagsrummet och Line har börjat städa sitt rum, och vi håller även på tvätta. Vi varvar städning med lek så det går inte så fort men vi har iaf roligt undertiden :)

För att bygga upp lite julstämning så lyssnar vi på julmusik på spotify, och det ökar också motivationen till att städa för efteråt ska vi julpynta lite! Det mesta julpyntet har vi nere i förrådet så det tar vi på måndag när Marcus är ledig, men lite julsaker har jag sett att vi har här i lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack ska du ha! ^^



Det där med vinter och snö är inte helt enkelt då man är liten. Jag har en här hemma som också vägrar vantar. Och det är klart man snart blir kall då...



Jag är beräknad till 26 Mars, men som det ser ut nu kommer det bli planerat snitt och då blir det ju lite tidigare isf. Känns hur som helst som en halv evighet tills dess. :)

2010-11-27 @ 15:38:13
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0