Ikea!

Igår var jag, mamma, Rebecca och Gustav till Ikea, de hämtade upp mig när jag slutat skolan! Vi köpte så mycket saker att vi nästan inte fick plats med allt i bilen när vi skulle hem igen. Jag köpte två ramar till Line, två små mjukisdjur till hennes julkalender, stolsdynor, ljus, äggskärare, tvätthängare och lite julprydnader! När vi kom hem hade Line redan somnat så jag träffade inte henne någonting igår. Så imorse var det så mysigt att ligga i sängen och höra henne berätta om vad hon gjorde igår!

Marcus har redan åkt till jobbet och jag och Line sitter och ser barnprogram. Mamma, Rebecca och Gustav sover fortfarande. Det har kommit snö i natt så idag ska vi ut och åka pulka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0