Ute och lekt

Jag och Line kom för ett tag sen in efter att ha varit ute och lekt. Hon tycker det är så kul att vara ute och speciellt leka i sandlådan med hink och spade och göra kossakakor :) När vi kom in lagade jag köttfärssåsen som vi ska äta till middag, skönt att göra bort det när varken jag eller Line är jättehungriga.

Pratade nyss med Marcus som ringde, saknar han så mycket. Han for på jobbet igår vid 13 och kommer inte hem förrän söndag kväll. Alldeles för länge, det tycker både jag och Line. Men vi älskar dig och du gör det så himla bra som orkar ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja..sömn får man inte för mycket av nu känns det som hehe:) Va fint du gjort på din blogg! O så söt bild på Line! I helgen ska vi jobba lite i trädgården finns jätte mycket att göra där. Annars ska vi ta det så lungt som möjligt. Ni då? Kram

2010-05-28 @ 19:32:06
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0