Soft i soffan

Äntligen har vi kommit hem, ätit mat och diskat undan. Nu sitter jag och Line i soffan och äter äpplen och tar det lugnt. Innan jag cyklade och hämtade henne var jag så trött men efter några minuter ute så piggnade jag till. Vi for och handlade innan vi kom hem och jag var lite stressad för Line hade ingen blöja på sig inne i affären. Och är det inte typiskt om inte en, inte två utan TRE människor tränger sig före i kön.. Men det gick bra ändå!

Ikväll blir det Greys och när jag var på affären köpte jag mörk choklad som jag tänkt äta till det, om jag inte råkar öppna den innan för då är den nog slut tills dess ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Här blir det också grey's ikväll:) synd att det snart är slut! Men ja tycker det blivit lite sämre med tiden tyvärr... kram:)

2010-05-05 @ 18:44:05
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0