Nya kläder

Oj vilket regnväder det är här, tror det regnat hela dagen.

På Tuna Park köpte Marcus ett par jättesnygga byxor och Line köpte 2 par byxor och en tröja. Hon var så söt och gick och bar sin påse och såg stolt ut. När vi sedan gick in i en annan butik så gick hon in i ett provrum och började klä av sig, då ville hon ta på de nya kläderna istället :)

Nu har vi nyss ätit fläsk, potatis och löksås, jättegott! Marcus har åkt i väg ner på stan för att kolla efter ett tv-spel som han velat haft under en lång tid. När han kommer hem ska jag gå och duscha.

Ikväll blir det tv-spel/tv-tittande. Jag och Marcus får slåss eller nåt :) Ibland skulle man ha haft två tv-apparater.

Kommentarer
Postat av: Elin

härligt med nya kläder:) Jag ska själv ge mig ut snart för lite nya sommar kläder. ikväll blir det tv här sen sova tidigt..linnea vakna 4 imorse :/ kram

2010-05-25 @ 19:36:20
URL: http://mamaelin.blogg.se/
Postat av: Therese

Mysigt med lite shopping. Jag funderar på att ta en sväng idag. Måste ändå ner till bibblan:)

2010-05-26 @ 08:20:22
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0