Nya byxor

Vi satt och arbetade med grupparbetet från 9-14.30 så vi hann med mycket! På lunchen gick jag till HM och köpte ett par jeansleggings, det var verkligen behövligt då alla mina byxor är för stora. Sen hämtade jag Line men precis när jag kom till förskolan kom jag på att jag glömde hennes hjälm hemma i morse så vi fick gå hem med cykeln istället för att cykla. Nu varvar vi ner efter maten. Line verkar trött så vi får se om hon somnar tidigare ikväll än igår.

Marcus jobbar idag så vi kommer knappt träffas, vi sågs lite snabbt imorse. Imorgon är det likadant, jag kommer hem runt 13 och direkt när jag kommer hem åker han på jobbet. Sen på lördag jobbar han från morgon till kväll men på söndag är han iaf ledig!

Kommentarer
Postat av: Elin

okej va roligt!:) Jag jobbar hemifrån åt min svärfar hehe:)

Passar bra då jag inte har någon utbildning direkt så jag har jobbat med detta 1 år nu och kommer fortsätta! det är massa pappers arbeten mest.

2010-05-06 @ 18:51:48
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0