Lördag

Igår kväll gjorde jag och Line inte så mycket. Vi gjorde chokladbollar och det var som vanligt väldigt roligt enligt Line! Hon somnade inte förrän 20.30 och vaknade 7.15 imorse. Jag är glad att jag gick och la mig en dryg timme efter henne igår, för jag var trött när hon vaknade imorse.

Line var så underbar igår. Jag skulle byta blöja på henne och hon började då sparka mig så jag sa till henne att så gör man inte och att det gör ont. Hon sträckte då ut armarna och sa amas mamma och jag fick två långa och gosiga kramar. Sen sa hon förlåt mamma. Det har hon aldrig sagt förut så jag blev så glad!

Vi ska snart gå ut, såg i tidningen och på tv:n igår att det kan bli regn här idag men nu skiner solen så då ska vi passa på!

Marcus jobbar hela dagen + kvällen idag. Men imorgon är han ledig!

Igår fick jag Leilas nya kokbok på posten! Fick den i födelsedagspresent av Rebecca, Andreas och Alfons, tack än en gång! Det var en jättebra present! Så nu ska jag kolla upp nåt jag kan baka/laga imorgon. Det lutar åt några pannkakor som jag dessutom såg att hon gjorde igår på Leilas mat. Det blir perfekt att äta inför vår utflykt! Då ska vi på betessläpp på en bondgård här i Eskilstuna. Tror Line kommer uppskatta det, hon tycker ju om djur! Hoppas vädret blir fint också, blir roligare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0