Vaniljglass!

Det blev ett långt skumbad tidigare ikväll, så skönt att bara vara och inte göra så mycket. Efteråt målade jag mina naglar, alla 20, med mitt nya nagellack i chockrosa. Jag är inte van att ha färg på fingernaglarna och det märktes när jag sedan skulle göra glass i min glassmaskin. Jag ville ju inte att färgen skulle flagna på en gång så därför fick jag lite problem med att knäcka äggen för jag vågade inte ta i som vanligt. Det gick bra fram till det sista av 3 ägg, då gick äggulan sönder och rann ner i all äggvita... Men men, jag tog nya tag och då gick det bättre och smeten är nu i glassmaskinen, tror den ska bli klar lagom till Greys! Synd att jag är ensam hemma (Line sover) för det blir mycket glass och Marcus säger att det är en färskvara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0