Tisdag

Igår åt jag popcorn och hade då lämnat den tomma skålen ute i vardagsrummet och imorse hittade Line den och kom och visade den för mig och Marcus och sa: soskaaa. Då kom hon ihåg att vi ätit ostkrokar i den skålen för flera veckor sedan och ville nu ha mer!

Imorgon är det förskoledags för Line igen. Hon har fortfarande lite snuva och hosta men är i övrigt pigg. Marcus jobbar och jag ska sitta och plugga under tiden, var ett tag sedan jag gjorde något skolarbete men nu är det dags igen.

USB-portarna i vår nya dator strular så vi måste till Onoff senare idag och prata med dem. Jobbigt.

Marcus och Pedro står nu och lagar hemmagjorda hamburgare, ska bli så gott!

I kväll ska jag se Desperate och sen den nya serien med Courtney Cox och imorgon börjar Greys!! :) Äntligen börjar alla bra serier igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0