Onsdag

Idag har jag först varit på föreläsning, sen träffades jag och Marcus och åt lunch ihop och gick på stan innan han for på jobbet och då satte jag mig i biblioteket och skrev lite på tentan. Jag hämtade sedan lillgumman på förskolan!

På stan köpte vi en jacka och fleecetröja till Line och även 3-pack fingervantar. Hon såg så stolt ut när vi testade jackan :)

Nu har vi nyss kommit hem. Var jobbigt att gå hem med vagnen för det var stora vattenpölar överallt. Men man får tänka positivt, det betyder ju att snön smälter!

Imorgon är Marcus ledig så jag tänkte plugga lite förmiddagen och sen har vi då hela dagen ihop!

Men nu kommer Line med ps3-dosan och vill spela tv-spel så jag ska väl hjälpa henne :) och jag tänkte också tvätta lite tvätt så smutshögen krymper nångång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0