Line längtar!

Stackars Marcus som tappade en timmes sömn i natt. Han skulle egentligen börja 9 men sen ringde de från jobbet igår kväll och frågade om han kunde börja 7 istället, och eftersom det blev sommartid så blev det inte så mycket sömn för han... Men imorgon är han ledig!

Idag vet jag inte vad jag och Line ska hitta på. Jag vill ut och cykla men hon vägrar hjälmen så det blir aldrig av.. När hon sover ska jag duscha och sen förbereda inför imorgon då jag ska på fältstudiedag.

Line längtar verkligen efter alla hemma, speciellt Saga och Sanna. Hon har två kort på dem som hon går omkring med och så säger hon sanna (hon säger det åt båda). Och när vi pratar om dem så blir hon alltid så glad :) Och alldeles nyss så sa hon Sanna, och jag sa då att vi snart ska hälsa på dem. Då sa hon momma å moffa (mormor och morfar), så hon längtar verkligen efter alla! Hon pratar alltid om isa (Liza) när hon ser en telefon och igår sa hon becka och affe (Rebecca och Alfons)! Och sen på söndag ska vi till Lines farmor och äta middag, och Line längtar efter sin fammo också :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Gud vad sött :D När ni kommer ska jag lära hon hur man säger SAGA ;) Hon kan ju det men hon säger ändå Sanna ;)

2010-03-28 @ 12:13:41
URL: http://www.olssonsaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0