God morgon!

Igår gick jag och la mig strax innan halv elva. Hade skickat ett sms till Marcus och frågat om det skulle bli sent ikväll men jag fick inget svar så jag antog att han hade mycket att göra. Jag hann ligga ner i 3-4 minuter innan jag hör hur ytterdörren öppnas och jag som är så lättskrämd ligger och försöker lyssna om det är Marcus. (Vem annars skulle det vara liksom....?) Det är alldeles mörkt och dessutom brukar han aldrig vara hemma så tidigt och han brukar alltid ringa innan han kommer hem så det är inte så konstigt att jag ligger och skrämmer upp mig själv.. Men hur som helst var det kul och oväntat att få träffas innan det var dags att sova!

Nu har Marcus skjutsat Line till förskolan och sen ska han till tandläkaren. Jag sitter hemma i morgonrocken och har ont i huvudet. Igen. Har det jämt nu, vet inte vad det är men jobbigt är det.

Lyssnar på Glee på Spotify, det finns några riktigt bra låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0