Bilder!

Både igår och idag har jag och Marcus köpt nya saker till lägenheten, vi vill få in lite färg nu när det är vår! Här nedan är det bilder på vår nya duk, servetter, kökshandduk, kuddfodralen som jag sytt (sydde två av varje mönster. I verkligheten är de mer gröna.) På sista bilden är våra nya gardiner i vardagsrummet. Vi köpte nya till sovrummet med men vi har inte hängt upp de än.

        


Här nedan är det lite blandade bilder. Först är det från igår då vi åt på Gripsholms värdshus. På andra bilden är Line redo för promenaden i hjorthagen. Vi tog inga kort från promenaden för det var så kallt och ingen ville offra sig och ta av sig handskarna :) På tredje bilen syns Lines nya jacka! På sista kortet är det våra cupcakes som jag och Line bakade!


           

Kommentarer
Postat av: Ewe

Härligt med lite färg. Jag har oxå nya gardiner med typ lila tulpaner som ska upp i v-rummet. Blir nog jättefint! Så söt hon är, Line. :D Såg riktigt smarriga ut, era cupcakes. :)

2010-03-16 @ 12:59:23
URL: http://mamaeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0