Biblioteket

Nu är vi hemma igen efter vår tur ner på stan. Vi gick först till stadsbiblioteket och lånade nya böcker till Line, vi lånade Den silvriga barnkammarboken, Var är liten skär och alla små brokiga, en liten skär och många små brokiga, tick-tack och Ellens ABC.

Jag gick sedan till body shop där jag hade ett presentkort på 100:- så jag köpte en tvål och betalade då 2:-! Därefter gick jag till högskolans bibliotek och skrev ut tentan.

Innan Line gick och la sig dansade vi till cd-skivan som följde med ena boken, roligaste låten var Vi gick in i en affär!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den skivan har vi i bilen. Alfons älskar den. Föräldrarna är ganska less på den nu. Ha det så bra och hälsa familjen! Ses snart, Pok!

2010-03-22 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0