Badhuset

Dagen började med att jag satt en stund och skrev på hemtentan medan Line sov. När hon vaknade for hela familjen till badhuset. Jag brukar inte tycka att det är speciellt roligt men idag var det faktiskt det! Line är, precis som Marcus, helt orädd och skulle absolut hoppa från 1 meterstrampolinen. Så jag fick sitta på den och hissa ner henne till Marcus som var i vattnet :)

Vi for sedan och bytte datorn så nu har vi fått en ny!

Imorgon ska jag till Västerås på eftermiddagen så det blir en sen dag för Line på förskolan, 11-17.30... Känns tråkigt att vi knappt kommer hinna träffas på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Saga

Vad hon är modig! Hon kommer säkert bli lika galen som Marcus!

Puss och kram!

2010-03-12 @ 09:52:24
URL: http://www.olssonsaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0