Att göra

Marcus och Line for precis i väg till förskola och jobb. Jag stannar hemma och pluggar idag för jag har inte tillräckligt att göra för att orka vara nere på stan de fyra timmarna Line är på förskolan idag. Men här hemma har jag desto mer som ska hinnas med:

  • Duscha
  • Ladda min mp3
  • Diska
  • Tvätta
  • Skriva ned vad som ska handlas
  • Plocka undan
  • Komma på vad jag och Line ska äta till middag
  • Kolla internetbanken

och sist men inte minst:

  • Plugga

Line ska hämtas klockan 12 och det tar ungefär 30 minuter att gå till förskolan så jag måste nog sätta igång nu :)




 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket! :-)

Line är ett otroligt fint namn!

// Johanna

2010-03-16 @ 10:48:25
URL: http://karleksallen.blogspot.com
Postat av: Sara Johanna

Tack för din kommentar.



Hoppas att ni får en bra dag. Vad pluggar du för något?

2010-03-16 @ 11:24:59
URL: http://sarajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0