Vaken

Igår kväll när jag gick och la mig strax efter elva så kollade jag till Line innan jag la mig. Såg då att Snuttis var över delar av hennes ansikte så jag flyttade ner den. Just då måste hon ha sovit väldigt lätt för hon vaknade och sen ville hon inte riktigt somna om. Så hon och Marcus var uppe till halv två innan de kom och la sig och då dröjde det ett bra tag innan Line somnade om. Men ändå vaknade hon sju imorse och var pigg. Det här hände på en lite jobbig dag för jag hade tänkt att hennes vila skulle bli senare idag och nu vet jag inte om det går. Anledningen till att jag hade tänkt det är att jag ska till min partnerskola på lärarstudentseminarium mellan halv fem och halv sex, så Line ska vara på förskolan till sex och hon brukar gå och lägga sig tjugo minuter efter det i vanliga fall. Jaja, vi får se hur det går!

Marcus for nyss på jobbet, han jobbar hela dagen + kvällen. Imorgon slutar han klockan 17 och sen är han ledig två dagar! Jag vet inte vad jag och Line ska göra idag, blir väl så att vi går ut och leker i sandlådan! Vädret är inte lika bra som det varit på slutet, men det regnar iaf inte. Nu sitter Line och ser Ice Age och jag ska läsa tidningen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0