Napp

Det har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna och det beror på att jag hellre är med Marcus när han är ledig än att sitta vid datorn. Men jag ska försöka skriva mer!

Idag tog Marcus Line när hon ville upp 6.30, så snällt för jag kände mig så trött. Han väckte mig sedan strax innan han for till jobbet och då kände jag mig piggare. Så nu sedan han for vid 8 har jag plockat undan i lägenheten, slängt in tvätt i maskinen och försökt få Line att tänka på annat än nappen som hon så gärna vill ha. Hon var först lite ledsen och sa flera gånger att hon ville ha nappen men hon fick den inte. Sen kommer hon och är ledsen igen men i ett annat tonläge, och jag frågade om hon var ledsen. Men hon sa då att nallen var ledsen och jag frågade varför. Hon svarade då: nalle vill ha nappen. Så söt, rolig och underbar hon är!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår inte varför du hellre är med Mackan än sitter framför datorn;)!

Line är då himla smart, ibland kan det vara svårt att stå emot ett sånt charmtroll!

Alfons sov till sju, vi har varit på morgonpromenad och nu sover han igen.

Puss&Kram

2010-06-16 @ 10:57:10
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0