Ledsen

När jag lämnade Line idag blev hon så ledsen, och det kändes verkligen i mammahjärtat. Jag vet ju att det oftast går över när man far så jag sa hej då och gick sedan till cykeln. Vi har haft sådan tur med Line för det här är första gången när jag lämnar som hon har blivit ledsen. Men dessto roligare var det när jag hämtade henne, hon blev så glad och jag fick en stor kram! Vi var hemma igen vid halv sju så då fick hon välling och sedan la jag henne, hon var så trött.

Jag hade ju tänkt att gå och lägga mig tidigt ikväll men eftersom jag sov mitt på dagen vet jag inte om jag kommer vara så trött ikväll. Jag ska iaf se Top Model.

Line blev så glad för sina nya kläder! Hon testade ett par jeans men resten packade hon ner i min väska och gick omkring i lägenheten med den :) Så jag får se om hon vill testa imorgon istället. Hon fick två par byxor, två klänningar, två t-shirtar och ett linne.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, visst är det jobbigt när de blir ledsen:(

För även fast man vet att det går över nästan på en gång, så är det tårarna man minns.

Älskar dig gumman, sov gott,p&k

2010-06-07 @ 22:31:53
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0