Fullt upp!

Här har vi haft fullt upp!

I tisdags bakade Marcus jättegott bröd i vedugnen och efter vi ätit middag åkte jag, Marcus, Line och Lines farmor in till Övik och gick på en nybyggd lekpark. Den var jättefin och passade både yngre och äldre barn. Vi gick sedan vidare ned till hamnen och köpte glass! På kvällen tog jag och Marcus båten och for ut och fiskade, jag fick en liten abborre och Marcus fick två stycken!

Igår for vi vidare till min föräldrar och vi for på ett jättemysigt café, Café Caroline, där vi åt massa gott fikabröd som hon bakat själv. Har ni vägarna förbi så åk gärna dit! På eftermiddagen kom Rebecca och Alfons hit, var kul att träffa dem igen!

Idag ska vi åka och titta när Saga spelar upp en teater som de har tränat på under den här veckan. Ska bli roligt!

Hoppas ni får en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0