Underbar familj!

Marcus kom hem strax innan 18 idag och då var han så snäll och tog med Line till Tuna Park så jag skulle få vila ett tag. Jag har varit trött idag så det var väldigt uppskattat! När de kom hem hade de köpt två jättefina tröjor till mig, blev så glad! Är lycklig över att ha en sådan underbar familj!

Bara ett tag efter de kommit hem sa Line att hon var trött så jag gick och läste för henne och stannade sedan tills hon somnat, det gick väldigt fort idag! Hoppas hon sover i sin säng i natt så Marcus slipper sova på soffan, blir så trångt när alla tre sover i vår lilla säng.

Nu är Marcus och tvättar bilen och sen ska vi eventuellt fortsätta se Avatar, beror på om Marcus orkar. Han sov inte så mycket i natt och han ska upp tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Marie

Marcus är så himla gullig!!

Hoppas Line sov som "vanligt" och i sin säng, jobbigt för Mackan att flytta ut till soffan.

Ha en bra dag vännen och pussa Line från mormor!!

2010-07-24 @ 08:28:24
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0