Pussel

Ännu har vi inte varit ner på stan och jag tvivlar på att vi cyklar dit idag för regnet öser ner ut. Istället har vi haft en innedag och vi har badat, tvättat, sett på film, plockat undan, dammsugit och ätit lunch. Nu äter vi äpple och sedan ska vi gå in till köket och rita och klippa.

Jag är sugen på att köpa ett nytt pussel, byggde rätt så mycket pussel innan Line kom och när hon var liten. Men nu är det svårt för jag vet inte var jag ska bygga utan att Line hittar det och vill hjälpa till ;-) Pussel gjorda av Jan van Haasteren är roligast tycker jag, de innehåller många små roliga detaljer! Ett exempel är detta pussel:

Kommentarer
Postat av: Saga

Det är jätteroliga pussel :)

Nu blev jag sugen att bygga pussel ;)



Kram!

2010-07-29 @ 15:59:17
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0