God morgon!

Igår for vi till Ulvön och tyvärr så somnade Line sent kvällen innan så hon sov bara sju timmar den natten. Men det gick ändå bättre än vad vi trodde, hon var lite grinig men det är inte så konstigt. Det var jättefint väder och det var otroligt vackert där ute. När vi kom fram åt vi lunch och sedan gick vi runt och tittade. Line fick en jättefin docka utav mormor, den blev en favorit!

Vi åkte sedan till Lines farmor där vi åt middag och såg filmen Så som i himlen, jag hade inte sett den tidigare och jag tyckte den var bra! Jag tänkte sedan gå och lägga mig men då blev det förlängning och straffar i fotbolls-VM så vi såg det.

Line sov till 9 imorse så vi är alla pigga idag! Vi ska äta frukost nu och sen åka till Lines farfar, farbror och faster.

Hoppas ni alla får en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0