Vår dag

Line vaknade vid 7 men vi låg och drog oss till halv 8 innan vi klev upp och såg barnprogram och åt frukost. Vi tog det lugnt på förmiddagen och lyssnade på musik och sen skjutsade vi Line till förskolan så hon skulle hinna äta lunch där. Jag och Marcus passade då på att gå på stan och köpa kläder till lillgumman. Det behövdes både kortärmade och långärmade tröjor men det var jättesvårt att hitta kortärmade. På Lindex fanns inte en enda.

När jag och Line sen gick hem hade det snöat hur mycket som helst och det var jättejobbigt att gå med vagnen... Vi kom hem först vid 17 och det var tråkigt för Line somnade vid halv sju. Men imorgon är både hon och jag lediga!

Kläderna vi köpte till Line:

Pyjamas, t-shirt, långärmad body x3, t-shirt och till sist en body vi vann på tradera.

Här är kuben och vimplarna jag sytt. Kuben är dock fortfarande inte klar. Färgen är i verkligheten lila.



(klicka på bilderna så blir de större)




Kommentarer
Postat av: Marie

Vad du är duktig gumman, du har verkligen lärt dig att sy fort. Men det är klart: sådan mor sådan dotter;)

Ha det bra på er lediga dag, hoppas det blir bättre väder så Line kan vara ute och leka.

Puss och kram på er

2010-01-27 @ 22:35:43
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Vilka fina vimplar och tygkub. Måste kanske skaffa mig en symaskin jag också...det verkar ju roligt att sy! Här hemma är det full fart på lillgubben. Han springer runt och drar i allting. Imorgon åker jag till Stockholm för en tjejhelg. Ska bli så skönt!! Hälsa Marcus och Line så mycket. Kramar!

2010-01-28 @ 18:44:37
Postat av: Rebecca

Vilka fina vimplar och tygkub. Måste kanske skaffa mig en symaskin jag också...det verkar ju roligt att sy! Här hemma är det full fart på lillgubben. Han springer runt och drar i allting. Imorgon åker jag till Stockholm för en tjejhelg. Ska bli så skönt!! Hälsa Marcus och Line så mycket. Kramar!

2010-01-28 @ 18:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0