God middag!

Vid klockan 18 kom Marcus två kompisar hit och åt middag. Line var först jätteblyg och gömde sig men ju längre tid som gick desto mer framåt blev hon. Marcus lagade hemmagjord fylld pasta och kyckling och till efterrätt gjorde han karameliserad ananas, passionsfruktsås och vaniljglass, supergott! Nu har Marcus skjutsat de till tåget. Vet inte vad vi ska hitta på när han kommer hem, jag är lite trött så vi lär nog se tv :)

Imorgon jobbar Marcus 14-22 och jag går i skolan 13.15-16.00 så Line kommer vara på dagis på eftermiddagen. På förmiddagen ska jag läsa så Marcus och Line får roa sig själva. Ska prata med förskolepersonalen imorgon om hur mycket de tycker Line ska vara på förskolan nu i början. Varken jag eller Marcus vill att hon ska vara där mer än nödvändigt men vi förstår om det är bra att hon är där en stund varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0