Vilken morgon...

Morgonen började bra, jag var klar i god tid och vi gick ut alla 3 då Marcus och Line skulle skjutsa mig till bussen. Men när Marcus skulle backa ut bilen så hade den fastnat i snön... Han försökte och försökte men när det var 15 minuter kvar tills bussens avgång så kunde jag inte vänta mer utan fick springa dit. Jag var så less i benen när jag kom fram men jag hann med minsta möjliga marginal!

Skoldagen gick bra, intressant föreläsning och vi hann klart med uppgiften på eftermiddagen! Synd bara att man kommer hem så sent. Hämtade Line 16.20, och vi var inte hemma förrän 17.00. Då lagade vi mat och direkt efter maten började Bolibompa och nu sover hon, så jag har knappt hunnit träffa henne idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0