Sjukstuga

Igår kväll satt jag, Marcus och Line och åt semlor. Line sprang in till sitt rum en kort stund och när hon kom tillbaka var hon snuvig. Resten av kvällen nös hon nästan hela tiden men hon verkade pigg i övrigt. Vi la henne den vanliga tiden och hon vaknade vid midnatt men ville inte ha välling. Jag och Marcus somnade om men vi vaknar av att Line tänder fönsterlampan.. Då är hon pigg. Så vi läser böcker, äter lite mat och efter 1,5 timme somnar vi om.

Så det blev ingen förskola för Line idag, det bestämde vi redan inatt då det rann från hennes ögon och näsa + att det skulle ha blivit tidig väckning och det känns inte så kul då hon sovit dåligt. Hon har inte verkat så hängig idag men hon är snorig. Jag har läst 2 kapitel, passade på när hon sov. Resten kan jag läsa imorgon. Hon och jag kommer vara hemma då också, bättre hon får vara hemma och vila upp sig ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0