Pannkaka

Vi vann även den andra pyjamasen vi la bud på, den har en bild av Fifi på sig. Fast Line i stort sett aldrig har sett det på tv så blir hon alltid lika glad när hon ser en bild på Fifi :)

Har lagt Line nu då hon såg så himla trött ut och jag visste att hon bara sovit 20 minuter på förskolan men ändå ligger hon och pratar och sjunger i sängen. Hon har hjälpt mig att laga pannkaka idag. När vi skulle knäcka ägg blev hon jätteglad och pratade massa så jag lät henne göra det. Resultatet blev att nästan hela ägget kom på golvet och skalet slängde hon ner i smeten :)

Efter middagen gick vi och badade, alltid lika kul tycker Line.

Imorgon tillbringar jag dagen i Västerås. Marcus jobbar kväll så Line får vara hemma på förmiddagen. Skönt att hon inte behöver vara hela dagen på förskolan.

Jag fick gå och hämta upp Line nu från sängen då hon helt plötsligt blev jätteledsen, trodde hon gjort sig illa. När jag öppnar dörren pekar hon på golvet och säger app, app. Då har hon råkat tappat ner nappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0