Måndag

Idag har jag suttit och läst men boken gav inte så mycket så jag gick ut till Marcus och Line istället! Och idag har jag äntligen kommit ihåg att ringa min partnerskolan och säga att jag ska komma till de för att göra observationer. I fredags fick jag en alla hjärtans dag-present på posten från barnen, blev jätteglad! Ska bli kul att få komma dit och träffa alla igen, synd bara att det inte är under en längre period.

Nu sover Line men när hon vaknar ska vi ner på stan. Ska lämna tillbaka böcker på biblioteket och köpa födelsedagspresent till Saga som fyller tonåring imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Saga

YEY!!!! Tonåring imorgon!!! :):):):):):):):):)

2010-02-15 @ 16:55:11
URL: http://www.metrobloggen.se/sagaolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0