Läst

Efter Marcus åkt i väg på jobbet la jag Line och gick sen och duschade. Tur att det bara är en vägg mellan Lines säng och duschen så om hon hade vaknat hade jag hört henne på en gång. Jag satte mig sedan och läste till föreläsningen imorgon och jag hann även läsa allt tills fredagens lektion! Så då behöver jag inte sitta något ikväll eller imorgon.

Har hört Line prata inne i sovrummet men sen blir hon tyst långa stunder så jag avvaktar lite innan jag hämtar henne.

Line har nu även lärt sig ett adjektiv. Varje gång hon ser någon som är ledsen, på tv:n eller i tidningen, så säger hon "seen" som i ledsen. Och jag kan säga att det är ofta någon är ledsen på tv:n, har aldrig tänkt på det förut men det är lite nu och då.

Nä nu ska jag gå in och busa med min busunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0